Sinemberkehan Merhaba canım. C- life sana iyi geldimi? Bende kullanmak istiyorum Deletedmom_85 Deletedmom_85 Deletedmom_85
minikcikolatammm13 Sinemberkehan ben kullandım 3-4 kutu ama bende işe yaramadı canım. Fayda gören çok var denenebilir
Hemecikk Sinemberkehan ben ilk kullandığım ay hamile kaldım.3 senedir deniyorduk clifedan dolayı mi oldu denk mi geldi bilmiyorum ama bende işe yaradı.
Smaersn Sinemberkehan bende ise yaradi cikolata kisti vardi polikistik över vardi ve hsg de tek tup tikali cikti ve acildi 3 yil denedik olmadi 3 ay kullandim sonra 2 ay ara verdim ise yaramadigini dusundum tekrar baslayim derken hamile oldugu ogrendim birazda beyinde bitiyor ben cok takinti yapmistim sonra en son gittigim doktor baya olumsuz konustu gebe kalman dogal yolla zor fzln die tam umudu kestimve 15 gun sonra hamile oldugumu ogrendim rabbim kimsenin kucagini bos bırakmasın Allah ol diyor ve oluyor… Clife da bana vesile oldu
Seyoelif evel allah tabi de bende yaradı sanırım ya . 2. ayda hamile kaldım ama omu değil mi bilemicem .ama 2 ay düzenli kullandım .umarım size de şifa olur
Sinemberkehan Yaa o kadar umudumu kaybettim ki. Doktor yalnız tüp bebekle olur dedi. Tabi yaşda var , 40 yaşındayım. Allah hiç kimseyi çoçukla imtahan etmesin
Smaersn Sinemberkehan banada aşılama dediler ben psikolijik olarak hazir degildim istemedim sonra c life kullandim 3 ay ve hamile kaldiktan sonra dopler usg ye girdim doktora kistlerimi sordum kist falan yok dedi yuzde 90 clife etki gosterdi diye düşünüyorum