Kızlar geçen hafta pazartesi transfer oldum şimdiye kadar rahattım sakindim stres yapmamaya özen gösterdim ama bugün olmadığı hissiyatına kapıldım. Eve sığamıyorum öyle bir hissiyat. Yarın test günümde ama gittim bugün verdim iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum. Eşime de söylemedim. İnşallah hayırlı sonuçlar alırım 😔