36 haftalık olduk şiddetli baş ağrısı giriyor krem sürüyorum dinleniyorum biraz geçiyor bidaha başlıyor ve aynı zaman da bel ağrım var siz de erken doğum belirtisi mi bunları yaşayan oldu mu tecrübeleri olanlar bilgi verebilir mi bu hafta çarşamba ya da perşembe den sonra kontrole gitmeyi düşünüyorum sizce geç mi kalmış olurum ?