Yavuzbeymom Arkadaşlar bugün detaylı ultrason randevum vardı . Bakan kişi bebeğimin sol böbreğinin biraz aşağıda olduğunu söyledi . Bu ne demek kötü bir şey mi ? Kendi doktoruma henüz gitmedim . Bileniniz varsa lütfen yazın
tazebiranne_hg04 Yavuzbeymom kötü birşey değil kuzenimin böbreğinin biri yok dediler sonra dikkatli bakınca böbreği kasık tarafındaymış aşağıya yerleşmiş şuan 11 yaşında hiçbir problem yok
Yavuzbeymom tazebiranne_hg04 cevabın için teşekkür ederim. Kafama takılmıştı . İnşaAllah biz de de hiçbir sıkıntı yaşanmaz . Bütün bebekler sağlıklı olsun anneleri de mutlu olsun İnşaAllah amin 🤲🏻
altnbebek Bir arkadasın bebeğinede bir böbrek diğerine göre büyük demişlerdi doğumdan sonra ultrasyona sokuldu bebek fakat öyle birşey olmadığı çıktı . Korkmayın belki yanılma olabilir.