TubaCivelekk Kizlar merhaba grip oldim cok kotuyum ne kullansam gecer? Tavsiyesi olan var mi ihlamur cay icine limon pekmez sicak suyla tarhana corbasi corba cesitleri ne denediysem gecmedi kuru oksuruk var .esimden gecti malessfff...