Ben de çevremden “hamileliğimde digara içtim hiçbir şey olmadı” diyenleri cok gördüm. Onlardan feyz aldıgım için degil ciddi bir bağımlı olduğum için günde 1,5 paket içerken hamile olduğumu ögrendiğim andan itibaren 0.1 nikotin 5-6 adet içiyordum. Fakat geçtiğimiz hafta bacagıma emboli attı. Gebelik zaten normal şartlarda emboli riskini artırırken sigara kullanmak 4-5 katı daha arttırıyor. Bebekten önce ilk zarar anneye, o pıhtı bacagıma degil beynime ya da akciğerime atmış olsaydı şu an yaşamıyor olacaktım. Başıma gelen olay yüzünden günde 2 kere kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bu süreç doğum sonrası 2 aya kadar devam edecek, yürümem yasak, varis corabı kullanıyorum. Bunları göze alan varsa sigara kullanmaya devam etsin.