SirinFerhat0 ilk doğumum da sezeryan dı benim ikizdi biri baş geliş biri popo gelişti zaten o yüzden riske atmam dedi ama erken doğum başlayınca direk sezeryana aldı 6 sene geçti aradan istersen bu sefer normal deneyebilirsin risk var tabi dedi iç dikiş lerin yırtılması gibi ben o riske girmedim şahsen