Ormanmeyveli Kbraa1 aynı gün hamile kalmışız kızz 😍 bana da 20 Eylül diyor ama ben 38 de falan doğsa sevinirim 40lı haftalar zor 🥹
2koftemom Ormanmeyveli normal.geciyor da ben sevmiyorum pek hamileliği hiç sevemedim.ya zor yani agirlastim çok yoruluyor.sksk tuvalete git havalar da sıcak hamilelik yorucu bisey kız