Kızlar 37 haftalık oldum bugün Sakarya da devlete sıra bulamadığım içim özele gittim. Ama doğum için çok fazla fiyat verdiler. Şimdi devlet hastanesine geçmek istiyorum ama sıra bulamıyorum. Ortada kaldım gibi bir şey ilk doğumum sezeryan oldu. Sıra de yok ili haftadır bakıyorum ama yok yani mümkün değil. Ne yapacağım moralim o kadar bozuk..