Deletedmom_110 Kesi dikiş %100 olacak diye bir durum yok ki normal doğumda çoğu kadın dikişsiz kesişim oluyor. Bu Sana bağlı birazda hareketli bir gebeliğin spor yoga yürüyüş varsa 36. Haftadan sonra perine masajı yaptıysan stres kontrolün varsa kesisiz dikişsiz yapabilirsin. Bu ihtimalin olması çok güzel değil mi. Sezeryan büyük bir ameliyat ama. Benim de çevremden gördüğüm bir kaç kişi sezeryandam sonra 2 3 gün affedersin altını bağladılar yatalak hasta gibi. Bunun psikolojik boyutu daha büyük bence. Ama bebişlerimiz için hangisi uygunsa o olmalı tabi kesinlikle sezeryan karşıtı değilim ama bence normal doğumun keyfi çok başka