Bsra35 ben doğum için değilde kürtaj için gitmiştim buca kadın doğuma acilde emine mert hanım vardı düşük yaptım sonrasında kürtajımı yaptı ve kürtajdan sonraki her ay kontrole çağırdı gittim devlet hastanesinde ne kadar olursa o kadar ilgileniyor sagolsun tatlı bir kadındı her ay düzenli takip etti artık gelmene gerek yok hamile kalabilirsin dediği ay hamile kaldım çok şükür 😊 sonrasında özelden devam ettim bebek için. Belki emine hanıma gitmek istersiniz deneyimim bu sekildeydi devlette 😊