umyahsen kadriye007 spinal oldum ikinciye de spinal olurum diye düşünüyorum. İlkinde ağrım fazla olmamıştı. Sadece 19ay içinde ikinci sezeryan olucak olmam
sevcem12 kadriye007 ben epidural oldum 3 yıl önce çok rahattı, bel ağrısı baş ağrısı vs öyle problemler yaşamadım. Sanırım kişiden kişiye değişiyor. Şimdi de nasipse 8 güne yine epidural ile doğuracağım 🙆♀️