Mrzy7- Çok şükür bugün itibariyle 30. Haftaya giriş yaptık 😊 var mı benle aynı olanlar en son 3 gün önce kontrole gitmiştim bebeklerinizin kiloları gelişimleri sizde olan değişimler ne durumda kızlar 🥰
Busssx Mrzy7- Ay ben ben ama biz 26 da gitmiştik kaç kg geldi sizin ben haftaya gidicem bana da fikir olur bu hafta da olan bebişlerin gelişimi ☺️
Demet2323 Busssx ben 27 haftaliken giyigim de tek yumurtaikizleri 1rer kilodaydi doktor haftasıyla uyumlu dedi ama azıcık. Bana az geldi ama çok şükür bu kiloya gelmisler
Mrzy7- Demet2323 ooo sizinki birde ikiz bence de gayet iyi kilo almışlar haftalarına göre doktorunuz da iyi demiş zaten ☺️
Sbhnr06 Bende 30+1 en son 27 haftalıkken gittim 1250 kilodaydı bakalım şuan kaç olmuş bi haftaya gideceğim kontrole
Mrzy7- ol_cay367 maşallah sağlıkla büyüsünler 🥰 benim bir sonraki kontrol bayramdan önce 33. Haftamda olacak inşallah ☺️