Buse-5 gözünüz aydın rabbim anali babalı büyütsün inşallah 🤗 çok geçmiş olsun 🤗 bende ilk dogumumu normal olarak yaptim gercekten yürüyüş,hurma ,plates vs işe yariyor son haftalarda . Şimdi ikinciye hamileyim insallah normal sağlıklı kolay bir doğumum olur . Rabbim herkese hayırlı, kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🌸🤗☺️☺️🤗