Haticekubra Kararsız kaldim 2 tane oğlum var onlarda yaptırmadım şükür bi sorunları yok bunda kararsız kaldim
Patito__ Haticekubra ozellikle ailede varsa yaptirilmasi cok onemli ama tabi yaptirmayanda var bnm tercihim yaptirmak tehlikeli bir durum olsa herkese yapmazlar drlarda manyak degil ya
caglademir Onceki gebeliklerde problem yasanmamissa risk grubunda degilsiniz diyorlar genelde ama sonucta zarari olmayan bi test, isterseniz yaptirin gitsin