DlrOzn ben geçen bu sebeple acile gittim ve bana dediki gerçek doğum sancısı düzenli olur 20 dk 15 dk 10 dk 5 dk da bir diyerek azalır ve saniyelik sürer dedi senin bu sancı in yalancı kasılmaların dedi alttan baktı açılma yok nst de sancı yok bana bu sekilde dedi kasılmalar için dk tut dedi eğer git gide düşüyor ve sancım düzenli oluyorsa o zaman gel dedi