Hamişler saat 5gbi lavaboya gittim baya altıma kaçıracak kadar idrarim vardı idrarımı yaptım sonra birden hızlıca aktıı anlam veremedim suyum mu geldi yoksa normal miydi ve kasıklarım da çok aşırı ağrıyor biraz geçiyo snra tekrar ağrıyor lavabodan çıktıktan sonra idrarım ı da kaçırdım anlamsızca anlamadm yani nasl geldiğini iki kere oldu istemsizce idrarım geliyor kasklarim ve belim de çok ağrı yapıyorr bilgisi olan çok acil yazabilir miii ? İlk gebeliğim 36+5 haftalığım ve korktum
(Bu arada idrar yolu enfeksiyonum da var sağ böbrekde taş da var ve taşın kolay düşmesi için alttan takılan stend de var)