Ha134548 sanslibiranne Ben de 34+4 bugün. Karpuz ye sulu sulu şeyler ye sürekli bir de çokça dinlen Allah büyüktür zamanında gelsin inşallah ben de elimden geldiğince bunları yapmaya çalışıyorum
sanslibiranne Ha134548 Allah yardımcımız olsun bende dikkatli olmaya çalışıyorum. Bugün sol kasıgımda sızı var. Vakitli gelir inş
Edaeren Asivemavi inşallah inşallah Allah razı olsun içimi ferahlattiniz☺️ bugün görmeye gidicen inşallah hayırlı haberlerle gelirim🤲
Edaeren Asivemavi solunum cihazına bağlı miydi benim oğluma ilk ağızdan hortumla makinaya bağlamışlardı sonra burundan vermeye başladılar sizinde ayni miydi süreç
Asivemavi Edaeren evet aynı şekilde solunum cihazına bağlıydı daha az idı benim oğlumun kilosu sizin maşallah yine kilosu iyi Allahın izniyle iyileşir annesi kucagına da sağlıkla alırsınsürwç aynıydı yani
Edaeren Asivemavi Allah razı olsun bugün gittim görmeye zayıflamış oğlum emzik vermişler uyaninca çok sinirli oluyomuş beyefendi emme refleksi var dedi doktor ama ne zaman çıkacağı hakkında bişey demedi
Asivemavi Edaeren zayıflayabilir evet bizde eve çıktıktan sonra zayıflamıştık mama destegi aldık mecbur en kısa sürede çıkar inş kendisi iyi olsunda gelsin
eslemsi Edaeren ay bugun tam 34.5im acaba dogursam kac kilo olur kuveze girer mi diye dusunuyorum 3gundur kasiliyorum cubku semsert karnim. SEnde ne belirtiler oldu da dogurdun canim biraz anlatirmisin
eslemsi Edaeren benim karnim semsert kasiliyor o kadar. Sana duzenli sanci geliyormus. 37 bari olim ya ilk kizimda 37de dogmustu
Nurayefem Edaeren bende 37+4 te dogurdum solunum sikintisinda yatiyor oglum siz ciktinizmi bizim yarin 7 gun olacak
Nurayefem Pztf93 evet 2800 dogdu tabi ultrasonda hep ilerdeydi 35 haftada 3000 kilo demisti doktor 37 de 2800 olmasina cok sasirdim ama yanilma olabiliyormus
Edaeren Kızlar bugün oğlumu görmeye gittim burnundaki solunum desteğini çıkarmışlar kendi kendine nefes alabiliyor 5 dk da olsun kucağıma aldım 🙈😊 çok güzel bir histi 😊 yarın yine gidicem belki emzirebilirmişim inşallah bu hafta çıkar evimize geliriz 🤲