babysmommmm kepez uzak kalıyor bana ben aynı doktora randevulu gidiyorum ilk gittiğimde sinirimden ağladım karmakarışık diye ordan oraya yordular beni sonrakine daha kolay oldu doktor değiştirmek istemiyorum vaktim de az kaldı 32 hftyim grevler girdi araya aksamalar oldu zaten hamileligimi geç öğrenmiştim hazırlıksiz yakalandım hiç gücüm ve sabrım kalmadı,dogum için tavsiye ettiler ama bilmiyor insan neyle karşılaşacağını