Zeynepadmr ben siirtte yasiyorum ama dogumum icin memleketime gitmeyi tercih ettim(Memleketim Osmaniye) .Ben 1 lira bile para odemedim.Sezeryan icinde para almiyorlar.Zaten son ana kadar normali zorlayip en son care kalmayinca sezeryan yapiyorlar.Doktorum da cok ilgiliydi hatta.Benim dogum yaptigim gun 13 dogum oldu ve ona ragmen doktor tek tek herkesin yanina geldi.Ben cok memnun kaldim.Simdi ikinci gebeligim 30 haftalik olduk Allah izin verirse yine oraya gitmeyi dusuyorum.Bana kafasi falan buyuk dememislerdi.Bir sorun yoktu.InsAllah hayirlisiyla dogumunuzu yaparsiniz😊