ftmnr_ Kızlar 36+0 dayız. Bi kaç gündür adet ağrısı gibi bir ağrım var. Düzenli değil ara ara gelip geçiyor. Şiddeti de değişiyor. Bu normal mi?
Gamzer ftmnr_ Dün adet sancısı gibi sancım olduğu için doktorumu aradım. Hemen nst cektirmemi söyledi ve sancım çıktı. Bugün de nstde sancı çıkarsa doğuma alacak. 37+3 günlüğüm. Sende dikkat et , doktorunu bilgilendir canım
nmtock41 ftmnr_ benim de öyle 36+3 üm doktorum normal dedi olucak dedi ağrılar kasılmalar ama düzenli olanı takip et dedi bir de sırta bele vuruyor mu o da önemliymiş