Baydemirhilal Bebeğim 2 aylık oldu, Sleepy yeni seriden natural kullanıyorum. Hiç taşma/pişik vs sorunları yaşamadım. Her bebekte farklı olabilir ama prima’ya o kadar para vermeye gerek yok bence ilk etapta. Bir paket alıp deneyin derim ben öyle yapmıştım. Bu arada sleepy ecologic/bionatural olan da çok beğeniliyor. Dediğim gibi ben natural’den de memnunum. Molfix ve baby turco da seviliyor baya.