Taze_annee ilk oğluma hamileyken bütün kontrollerimi Prada oldum. İşime yakın diye orayı tercih ettim. O ara Semra hanım vardı ona gidiyordum, baya da hastası vardı. Ben 39+3 ken doktor izne ayrıldı haftaya görüşürüz diyerek 😞 tabi benim o gün hafif sancılarım başladı 2 gün sonra da 5 dakkada 1 e düştü.oraya gittim sadece beni sancı odasına aldılar açıkçası korkmuştum. Bir de nöbetçi olarak erkek doktor var dediler. Bende erkek doktor istemediğimi çıkmak istediğimi söyledim. Ordan hemen 4 cm açıklıkla Nisa hastanesine gittik sabahın 6 sında. Sancı anımda annem ablam eşim yanımdaydı. Çok memnun kalmıştım.