Seda5885 canım bence normal ama geçen hafta benim de vardı. hemen nst ye gir. İçin rahatlasın. Geçen hafta benim de vardı,nst ler normal çıktı. İdrar testi de yaptırdım. Belki emfeksiyon olmuşumdur yine temizdi. Normal yani. Ama bol bol su iç yine de .