Istanbul2234 yeni evlendiğimde yapmışlardı. İlk kızın sonra oğlun olacak bir daha çocuk yapmayacaksın dediler. Hatta yüzük dediklerine göre çok hızlı gidip gelmiş. Ard arda gebe kalacaksın dediler. Güldüm yüzüğün gramındandır o diyip dalga geçtim 🤣🤣 yüzüğün kerametinden mi bilmem ama gerçekten de ilk kızım oldu 😂 kızım 7 aylıkken oğluma gebe olduğumu öğrendim 😂😂😂 dedikleri gibi ard arda oldu 🤣🤣