denizefe sabah kalkıyorum rutın işler yapyorum ıyle yatıp dınşenme sansım pek yok bır oglum var dort yasında işler bıtıp uzanınca belim sankı ayrılmıs gb agrıyor bır haftadır oluyor ama sanırım artk rahım buyuyor baskı yapmaya basladı bele sizdede aynımı
Fulyaber denizefe canım bende 9+2 yim bendede bel ağrısı var günlük işim bitince belim sanki ortadan ikiye ayrılıyor gibi oluyor.. Sürekli oturuncada öyle oluyor kısa kısa ara ara dinlenmek lazım
Gamzebzk06 denizefe yarın tam 13 haftalık hamileyim aynı şikayet bende de var çok fazla yürüdüğüm de belim çok ağrıdı birtek ben de var sanıyordum
denizefe bende acaba kendımı cok mu yoruyorumda byle agrım oluyor dıyorum ama ortalık topla kahvaltı ev supur derken bır ıkı saat ayakta oluyosun uzanıncada belım sankı ayrılıyomus gb agrıyor dınlenınce gecıyo
gdsida Bende se aynı durum söz konusu dr progestron başlatmıştı bel adet sancısı gibi ağrıyor sonra bacağıma kadar hissediyorum dinlenince bile bazen geçmiyor ben18 haftalık oldum,,