Ben 10 gün önce sezeryanla doğum yaptım .. başta sütüm gelmedi bebeğimde ememedi tabi emme refleksi düşüktü .. o yüzden süt sağma makinesi ile sütümü sağıp öyle içirmeye başladım en başta .. şimdi ise kendi emiyo ama sütüm yetiyor mu diye düşünmeye başladım 😕 .. ek takviye olarak az da olsa mama veriyorum hemşire tavsiyesi ile .. sizde de bu durumu yaşayan varmı .. önerileriniz nelerdir ..