Ben henüz doğum yapmadım 38+2deyim ama çantam hazır :) bebek için bir tane 10lu bir tane de 5li hastane çıkışı koydum. Onun haricinde iki body, zıbın, ağız mendili, çorap ve Müslin örtü koydum. Biberon, emzik, bez, silme pamuğu, yenidoğan ıslak mendil, mustela pişik kremi koydum.
Kendim için ise bir takım gecelik sabahlık, bir takım pijama, iki çorap, iki külot, emzirme sütyeni, depend, lohusa pedi, göğüs kremi, gümüş kapak, lansinoh elektrikli sağma pompası, ıslak mendil, lohusa başlığı, diş macunu ve fırçası, tarak koydum. Bir de bebeğimin kapı süsü tabii 🌸