M-eng95 Yasinhilal bende 13 te öğrendim canım ama doktorum 12 de gelirsen söylerim demişti ben 13 te gitmiştim yani senin doktorun görür belki
Koalaa25 Muzlupuding erkek galiba kız olsa biraz daha gec ogrenicektim etrafimdakiler bnden bi kac hafta ilerde olmasina karşın geç ogrendiler onlarinki kızmış
m060918 verocka canım çıkıntı var orda dikkatli bakarsan pipi resmini Bidaha gidicem 27si gibi ozaman gidicem net belli olcak yüzde 99 dedi