İyi geceler hanımlar. Aranızda tecrübeliler vardır diye buraya yazayım dedim. Cumartesi çilek reçeli yaptım kıvamı önce koyuydu baktım koyulaştı sonra kavanozlara koydum dinlensin diye ertesi güne iyice ama bu sabah bi açtım su gibi hiç koyulaşmamış😤 ekstra su vs koymadım kendi suyunda kaynattım herkes 15 dakika dedi çünkü çilekler pörsürmüş ben de 15 dakika yaptım ama olmadı tadı çok güzel ama kıvamsız su gibi ☹️ Onu koyulaştırmak istiyorum geç mi artık geç değilse nasıl yapabilirim lütfen yardım🥹🫶