Kızlar lütfen çok acil çok korkuyorum, 25 haftalık hamileyim hamileligim çok şükür çok rahat geçti ama çalısan bı anne adayı olunca hem ev işleri hem iş hayatı yoğun geçiyor hafta sonum da öyleydi evde biraz yoruldum ve at kestanesi kremi sürdüm bı kaç kez ve bı anda aklıma geldi nasıl bı cahillik yaptığım doktorumu da aramak istemedim bilgisi olan lütfen acil dönsün bebeğime bişey olur mu internette de hiç bişey yok bununla alakalı şimdiden çok teşekkürler 😢😢😢