38+3 oldum, cumartesi günü çatıma baktı açılma var rahim yumuşamış dedi.. ilk gün sancım oldu doğurcam heralde dedim sancı yerini arada gelen adet sancısına bıraktı ama ciddi ağrı yok.. sabah eğer yanlış anlamadıysam nişan gibi bi şey geldi ama o da şöyle oldu tuvalete girdim afedersiniz burayı anlattığım için temizlenirken mukus gibi koyu kıvamlı içinde kırmızılık olan bi akıntı geldi. Ama böyle tam mukus gibiydi sanırım nişandı.. bekliyorum gelmesini lüffen gelsin 😁 hiç görmediğim çocuğumu özledim resmen kavuşmak istiyorum Allah’ın izniyle