Ebilfe Haftadayım 2. Gebeliğim seyirme şeklinde hareketler hissediyorum bebek hareketleri olabilir mi acaba bu şekilde hisseden var mı aranızda
Muzlupuding Ebilfe bende 13 hafta oldum karnım seyiriyo gibi oluyo ama erken diye bebek olduğunu düşünemiyorum nedense🤣🙊
Senaras0604 Ebilfe Damar atması yada gazdır büyük ihtimalle hissetmek için küçük bir hafta ne yazık ki. Benim de 2. gebeliğim 16,17 de belli belirsiz hissetmeye başlamıştım.
nazeli21 Benim de 13 haftalık bazı bazı oluyor bana da seyirme tarzı ama emin olamıyorum. Sürekli de olmadığından dikkatli hissedemiyorum.
Ebilfe Senaras0604 bende küçük diye düşünüyorum zaten de bazende acaba diye tereddütte kalıyorum işte