Merhaba hanımlar 12 haftalık hamileyim koltuk altımda süt bezesi çıktı ağrı yapıyor doktora gitmedim ilk hamileliğimden sonra oluşmuştu yine bu şekilde Dr aksesuar meme bu kendiliğinden geçmezse ameliyat demişti bu durumu yaşayan var mı nasıl geçer acaba bir fikri olan