selinn35 Kızlar keseyi gördük ama bebek icin erken demisti doktorumuz fakat 2 gün sonra bebegi gormeye Ve kalp atışını dinlemeye gideceğiz. Fakat benim sürekli belim ağrıyor normal midir bunu yaşayan var mı yoksa başka şeylerin habercisi olabilir mi?
hzlkra Minnakkkk canım benimde belim ve kalçam çok ağrıyordu şimdi 17.haftaya giricez hala ara sıra ağrıyor doktorum normal demişti korkma sende oluyor böyle☺️