İlk oğlumda püfür püfür içtim hiç bir şey olmadı. Takdiri ilahı olacağı varsa olacak birşeylere yormak çokk saçma!!! İçin demiyorum ama ben bırakamadım içtim doğuma giderken haastane kapısında bile içtim emzirirken kıyamadım dedim içmicem en fazla 3 ay içemedim yinee başladım. İkinciye hamileyim çok bulantım var tiksindim sıgarayı. Kimseyyi dinlemeyin içinizden nasıl geliyorsa öyle yapın.