kızlar sabahtan beri kasıklarımda ağrı ve baskı vardı hala var aşırı yoğun bi enfeksiyon yanması acısı çektim daha sonra idrarımda kan geldi hemen acile gittim doktor o saatte yoktu bişeyde yapamadılar serum taktılar eve geldim bu seferde idrarımda hep kan işiyorum ve küçük kan pıhtıları çıkıyor tuvaletimi yaparken yarın doktora gidicem ama aranızda yaşayan varmı merak ettim korkuyorum bebeğime bişey olacak diye pıhtılı gelmesi beni korkuttu sadece enfeksiyon yapar mı bunu acaba