Betusgani Artık ağırlaştığımı hissediyorum, vajinam da ağrı ve baskı oluyor, gece uykuları haram olmaya başladı çünkü çok hareketliyiz MasaAllah 😍 bacak krampları ve karın sertleşmesi 🥹 bizde durumlar böyle, sizde nasıl güzel anneler ☺️
Cagla6060 Betusgani bende 29haftalığım canım evet gece uykusu haram iki gündürde sağ kalçamda ağrı saplanıyor yürüyemiyorum Bende de durumlar böyle😂😂
dentin Betusgani biz de 28+2 deyiz oğlumla. fiziksel olarak çok zorlanıyorum , yürüyüş bile yapamıyorum karnım çok ağır geliyor ayrıca benim de oğlum çok hareketli maşallah canımı yakacak derecede vuruyor irkiliyorum.
Parisbebek Betusgani bizde oğlumla 29+1 olduk. Çok şükür rahat geçiyor bazen hamile değilmişim gibi. Genelde akşam yürüyüş yapıyorym duş alıp yatıyorum. Sabaha kadar hiç uyanmadan uyuyorum. İnşallah son döneme kadar böyle rahat geçiririm 😇😇😇
Baydemirhilal Betusgani 30+1 oldum bende gece bana da uyku yok artik cok uykum var ama bel bacak agrisindan uyuyamiyorum kramplar cok fena zaten sagima yatinda bebisim tekmeliyor yatirmiyor soluma yatmaktan kolum agriyor sabaha kadar oturuyorum zor zamanlari basladi sanirim 😕
Delimavi Bizde aynıyız 29+2 vajinada baskı artmaya başladı. Haraketleri en çok nerde hissediyorsunuz ve hangi sıklıkla ?
Betusgani Delimavi her yerde hareket ediyor valla belli bir bölge yok lakin hıçkırmaya başladığın da sabit aynı yere vuruyor, saatlik hissediyorum dokununca tepki veriyor elhamdulillah öyle içim rahatlıyor 😍
Betusgani Cagla6060 aynı yöne yatmaktan benimde kalçam kemiklerim ağrıyor sabah dayak yemiş gibi kalkıyorum 😂
Betusgani dentin Ahh bu erkekler 🥲 bende zor yürüyorum ya pilates topuyla az bi zıplıyorum arada yürüyüşe çıkıyorum ama genelde evin içinde hareketliyim, gece bende bazen hareketlerinden uykumdan uyanıyorum can acıtıyor minik eller ayaklar 😍
Betusgani Baydemirhilal bide bunlara sıcaklar eklenince 🥲 Rabbim şimdiden uykusuzluğa alıştırıyor bizleri 😍
Kuzeyn_annesi Betusgani aynısı oluyor 29 haftalığız bugun bel agrm ve vajinada agrım oldu dedim doğuracakmıyım acaba🥲 neyseki yalnız değilmişim
Betusgani Kuzeyn_annesi yaaa 🥲 benim 2-3 gündür cok sinir stresli geçti kendi ailevi sorunlarından dolayı bebek etkileniyor ister istemez bende korktum ama hareketli olması içimi rahatlatıyor çok şükür 😍
Ruveyda_baskapan Betusgani bende 29+3 oldum canım, vajinamda baskı, sızlama fazlasıyla var. Gece uyandığımda kalçamda ağrı ile uyanıyorum magnezyum işe yaramıyor bile. Bugün yürürken vajinam sanki sarktı Hissettim ve bi acı girdi ki fena , ama bence benim bebeğim ters durduğu için bunlar oluyor
Betusgani Ruveyda_baskapan bence de bebisin pozisyonundan kaynaklı çünkü benimkinin de kafası aşağıdaydı en son kontrolde, sürekli cişim varmış gibi baskı hissediyorum, bazen sancı da giriyor ama normal dedi doktorum iyice baktı bebekte ve senin rahim yapında hiçbir sorun yok dedi 🤷🏻♀️
melikekiz Ruveyda_baskapan ben de dün 29 haftaya girdim dün gece doğuracakmışım gibi bir sancı girdi😄 gerisi gelmeyince rahatladım artık
Sevdashn Betusgani 29+2 yız bizde.söylediklerinin hepsi var bende de ve çok hareketli maşallah yavrum ne gece duruyo ne gündüz
Betusgani Sevdashn ohh MasaAllah kuzuya bu aylar en hareketli ayları galiba çünkü büyüdükçe yeri daraldığı icin hareketleri de azalacak 🥲 genel olarak bir çoğumuzun durumu aynı demek ki her şey yolunda şükür 😍
Sevdashn Betusgani evet herkes öyle diyor hele dur biraz daha buyu bakalım bu kadar tepinebilecek misin acaba diye konuşuyorum dinlemiyo beni ve forumda biraz önce okudum anne karnındaki hareketli bebeklerin hepsi doguncada bundan daha hareketli oluyolarmiş genelde 😂
canmyavrum Bende 29 haftalıgım ve oğlumu bekliyorm hayırlısıyla ya yürüyünce vajinada yani rahmimde çok ağrım oluyor.yatana kadar geçmiyor az bi yğrürnce başlıyor bende.idrarda enfeksiyon var ondan mı agrım bebek baskısından mı bilmiyorm ama kilom da çok yok niye bu kadar agrı bilmiyorm🤷♀️yazsıgınız tüm şeyler bendede var
Betusgani canmyavrum bebisin baskı yapmasından kaynaklı bence, çok ayakta kalınca ve yorulunca daha fazla agri ve baskı hissediyorum, benim bebis de 1 hafta önden gidiyor biraz kilolu haftasına göre oda etkiler baskının siddetini 🥲😍
Elif0611 Bugun 29 haftalık olduk kızımla 🌸 bel ağrım çok fena bazen yürüyemiyorum kızımda en başından beri çok hareketsiz günde birkaç tekme atar ben burdayım der okadar o tekmelerde süreli en sağda veya en solda,doktorum sorun olmadığını söylüyor göbek desen hala okadar belli bile değil sanırım çok anormal bi hamileyim ben🤦🏻♀️
Betusgani Elif0611 kızlar nazlı oluyor 😍 doktorunuz bir sorun yok dediyse böyle olması doğum sonrası içinde sizin için kolaylık olur ☺️