emine1819 bende 2.ye gebeyim. İlk bebeğimde ilk 3 ay serumlarla ayakta duruyordum. Kusmalar halsizlikler cabasıydı 🥲 aşerme konusunda inanılmaz derece de tatlı yiyordum. Kızımı 16 haftada minik hareketlerle hissediyodum. Böyle içimde bişey tutuyordu sanki. kızım oldu 💖😍 şuan ise 14+4 olduk. Hiç kusma bulantı tiksinme her hangi bişey yaşamadım. Ekşi ve tuzludan vazgeçemiyorum. Kızımda hissettiğim hareketlenmeyi 14 haftada hissettim. Doktor 12 ve 13 haftada net erkek dedi. Pipiyi gösterdi. Ama 15+1de tekrar gidicem. Eğer net erkekse evet iki farklı cinsiyette gebeliğim farklıydı diyebilirim. 💙💖😍 bu arada hareket dediğim şey tekme gibi değil yani, karnımın kasılması bir tarafta toplanma gibi diyebilirim. 😂