Ben şekerli su içmedim doktor önce aç karınla kan verdim sonra normal kahvaltı yaptım ama maksimum 15 dakika içinde yemiş olmanız gerekiyor. İlk lokmayı aldıktan tam 1 saat sonra tekrar kan verdim. Böyle de yapılıyormuş. Çünkü şekerli su içenlerin çoğu kusuyormuş verimli olmuyormuş zaman kaybı yani. Bence kahvaltı yaparak yaptırmak daha iyi hemde daha sağlıklı :) acıbadem de muayene ücreti hariç idrar tahliliyle şeker yüklemesine 532 lira ödedim.