Ayda123 Nzl_1999 doğumdan sonra geçicek canım sabret son haftandasın çok normal şuan şişmeler yanmalar
Nzl_1999 Ayda123 dayanilmiyacak kadar berbat cildircak gibi oluyorum sürekli ayaklarım ılık suyun içinde birde bebek assayami ne inmiş galiba aşırı rahmimde batma var özellikle ayağa kalkınca aşırı aciyor
Ayda123 Nzl_1999 seni çok iyi anlıyorum bende aynıydım yürüyemiyodum ödemden ama doğumdan 1 hafta sonra düzeldi bende herşey seninde en kısa zamanda düzelir inş merak etme