Srdm bende decathlotondan almıştım o zamanlar uygundu fiyatı okul çantası gibiydi ama çok kullanışlıydı doğuma giderken kullandığım düzenleyicilere koyuyordum bezini zıbınlarını o şekilde kullanıyordum çok rahattı hemde hafifti tanıdıklarım normal bebek çantası kullanıyor kendi ağırlığı oluyor birde eşya taşınmıyor diyorlardı.