Snmbysl yani senin canın kanın bide isteyerek yapıyorsun ki istemedende olsa gene severdim heyecanla beklerdim bide anneliği daha önce tatmış biri olarak nasıl bir duygu olduğunu biliyorum o yüzden içim kıpır kıpır ALLAHİM sağlıklı bir şekilde kucağıma almayı nasip etsin inşallah akşam bir deprem geçirdik çok korktum ALLAHİM beterinden korusun şuan iyiyiz ama çok sallandik aklımda olan tek şey iki çocuğum biri kucağımda biri karnimda ALLAHİM sen bizi koru dedim sallantı geçene kadar canımdan can gitti önce can sonra canan diye bişey yok annelerin önceliği hep çocuk oluyor 🙏