Hilal_-aggul ben daha doktor kontrolüne gitmedim sadece kan verdim 3 kez 2 gün aralarla beta değeri için oda çok şükür iyi yükseldi en son 1450 çıktı bugün tekrar verdim kan haftaya hafta içi ultrason muayanesi için gidicem
Yani seninki kesin sanırım benim ki adet tarihine göre hesaplama ama yinede berabereyiz sağlıkla gelsinler