Aygunruveyda Buseyllzr 😁 bebeğe bağlı benim Nisan geldi, sancı dan bazen dayanamıyorum bille , doktora gittim hersey norml iyi dedi haftaya gelmesini bekliyorum dedi
Buseyllzr Aygunruveyda açılma kaç cm olmuştu sizde peki ? Bende dün gittim 2 cm açıklık vardı yatış verceklerdi kabul etmedim evde sancilarimin artmasını bekliyorum 😂
Aygunruveyda Ormanmeyveli Hersey norml vajinqyq yerleştirmiş acilmam da var dedi sancim da war karnımı eldi haftaya gelir dedi
Aygunruveyda hilal2022 yok 38+5 olduk ama savcılardan ve akıntı dan başka bisey gelmiyor herhalde ayimizi bittirecez gibi gözüküyor 😄🥰
Aygunruveyda Ormanmeyveli ver Ormanmeyveli ben İstanbul goztepe araştırma hastanesine gidiyorum 14 gittim artık iyice sancı girmeden gitmek istemiyorum , gittiğimde eli boş dönüyorum 🙃
Aygunruveyda Buseyllzr ayy keşke bana yatış verseydi böyle daha zor hastanede gelir hemen belki 🙂 3 cm dedi