ElizzMom 21+0 da girdim renkli ultrasona iki hafta önce , acayip grip atlatmıştım o yüzden bağırsakların da beyazlık görülüyor dedi bide belki korona olmuşsundue dedi sonra beyninde kitle var dedi çok korkutttu bizi. Ama kendi doktorumuz gayet bizi rahatlattı takibini yapacağız umarım sağlıklı olur🙏🏻