Evet bende geçen gün buna benzer post açmıştım.Bu haftada hareketleri azaldı diğer haftalara göre daha az hissediyorum.bu bir kaç devam etti şuan yine düzeldi hissediyorum sıklıkla.zaten bebekler anne karnında çogu saati uyuyormuş uyanık olduğu zamanlara belki denk gelemiyoruz gibi yorumlar gelmişti.Sekerli şeyler tüketip uzaninca hareketleniyor benim bebeğim.Hic hissetmiyorsuniz bir sağlık kuruluşuna başvurun derim.🌼