Yengem yaptı 3hafta önce çok memnun kaldı evet eşiniz falan gelemiyor sadece bir kişi yanınızda kalabiliyor ama önemli olan sağlıkla doğurmak sezaryen oldu 2gece yatti çok memnun tek bu yengem değil birsürü daha tanıdgım insanlar gitti en az 3kez orda muayene olmamız lazımmış kızlar doğum için ve 3aylık ultrason resmini istemişler bebeğin