Mrv_mlk İkizlerime hamileyim.20 haftalık olduk. Ama maleewef ki asla sol tarafıma yatamıyorum hep sağa doğru yatıyorum. Benzer durum yaşayan var mı,internette hep sola yatın önerileri var. Sola yatsam bile sağa doğru dönüyorum gece
Nskyhn Mrv_mlk ya gece yatmayı hesap edemeyiz ki sürekli uyanmamiz lazım. O yüzden ben yatarken dikkat ediyorum ama sonra Allah kerim 😂
yasemin_- Mrv_mlk nasıl rahatsanız öyle yatın kasmayın kendinizi bu sefer insan rahatsız oluyor gece hiç uyuyamıyor ya da karnı kasılıyor vs şahsen benim öyle olmuştu.. şimdi takmıyorum nasıl rahatsam öyle yatıyorum zaten zamanla bebişinizin yönünü belirliyor 🤣 sola yatıyorum tekme ve kastırmayla sağa yatmak durumunda kalıyorum 🤷🏻♀️
twinboymama Mrv_mlk ben hiç takılmıyorum buna ya. beresi rahat gelirse oraya yatıyorum. bi rahatsızlık hissetmediğim sürece her tarafa yatıyorum
Ninjaturtle Mrv_mlk ben son kontrolde sordum bunu doktora sola yatamayinca huzursuz oluyordum. Sirt ustu yatmayaya calis kan akisi etkilenmesin diye sirt ustu yatmayi istemeyiz sol ya da saga yatabilirsin, sola yatmak odem olusmasini da engellermis oyle soyledi.
Esra_4572 Bencede rahat yatın gün içinde uzandıkça solunuzaa uzanırsınız ama akşam bende sağıma yatıyorum😂
ToDe Bende hep sırt üstüne dönüyordum geceleri bu yüzden hamile yastığı aldım nasıl yatıyorsam öyle kalktım baya rahatlattı beni sırt ağrılarımı da geçirdi. Dolap da 2. El satılıyor zaten dışı yıkanabiliyor 50 liraya halledersiniz. Özellikle sol iyi diyorlar ama hep sola yatınca omzum ağrıyor o yüzden ben yüz üstü ve sırt üstü yatmayayım da sağı solu farketmez modundaydım 😋 şuan 38 haftalığım zaten istesem de dönemiyorum hamile yastığını kaldırdım göbek nereye ağır basıyorsa orada öylece kalıyorum dönmek hep merasim
Esra_4572 Mrv_mlk rahatladın canım ben ilk grbeliğimdede öyle yapıyordum 3 ayımız bitti bizim ama ben hala yüz üstü yatıyorum ohh mis 7 8 ayda yatamayacaz nasılsa 😂😂😂