gebe_ebe Dark estetik dikiş atılıyor. Sadece iki uçta ip görünüyor o çekiliyor iyileşince. Çentik gibi olandan yapan doktor kalmamıştır da onun iple ilgisi yok zaten, dikiş atılma tarzıyla ilgili
Dark gebe_ebe aynı şeyden bahsettim, beklemek isterseniz çekilmiyor o bastakiler. Bu yapıştırma oluyor işte. Tamamen ipsiz dikiş yok zaten
Umme1405_ TBeyza ben daha yapmadım ama gelinimiz yaptı devlette normal kendiliğinden düşen dikiş atmışlar
Snmoyk TBeyza 4 sene önce devlette doğum yaptım eriyen dikiş attılar 1 ay sonra yine yapılamaz eskidendi o alınan dikiş yapilmasi